Elérhetőségek | Tanáraink | Tanulóink | Írjon nekünk
OM azonosító: 203045
Központi telefonszám: +36 (42) 508 870
Központi e-mail cím: banki@bankidonat.hu
Ez az e-mail cím a spamrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Tájékoztató a könyvekkel kapcsolatban

Kedves Szülők! Kedves diákjaink!

Az 1- 9. évfolyam valamennyi tanulója alanyi jogon térítésmentesen kapja a tankönyveket.

  1. Alaprendelésnél a NEM fizetős diákok részére és a könyvtári rendelésekre vonatkozóan nincs a visszáru.
  2. A fizetős diákok vonatkozásában közvetlenül a szülő élhet elállási jogával 2018. szeptember 15-ig, illetve pót- és évközi rendelés esetén 15 napon belül.
  3. Szülők részére kialakított felület megnyitása (szuloifelulet.kello.hu):
    • a diákok adatainak ellenőrzésére,
    • a fizetős diákok tankönyvrendeléseinek pénzügyi követése és rendezése céljából.
  1. A kiszállított tankönyvek alapján számlázunk, mely kifizethető online (szülői felületen), valamint átutalással, illetve a megadott postahivatalokban (A KELLO INFOPONTOKON történő fizetési lehetőség megszűnt!). A postahivatalokban elfogadott utalványok listáját a kello.hu/rolunk/utalvanyok-elfogadasa elérhetőségen tekinthetik meg. Befizetés módjai: készpénzben, bankkártyával vagy iskolakezdési utalvánnyal a Magyar Postánál, banki átutalással, bankkártyával online a szülői felületen keresztül.
  2. A fizetős diákok számláit egyben küldjük ki az iskolákba 2018. augusztus 21. és 31-ig, kivéve azon számlákat, melyeknek a kiegyenlítése a szülői online felületen megtörtént. A befizetés tényét a tankönyvrendelési felületen jelezzük. Befizetési határidő: 2018. szeptember 15.)
  1. Befizetés módjai: készpénzben, bankkártyával vagy iskolakezdési utalvánnyal a Magyar Postánál, banki átutalással, bankkártyával online a szülői felületen keresztül
  1. A pótrendelések leadása 2018. augusztus 21. és szeptember 15. között történik. Számla kézbesítése: az iskolák postai úton kapják meg legkésőbb október 30-ig. A számla a szülőhöz/diákhoz utólag, az iskola segítségével jut el, kivéve a szülői felületen online befizetett tanulók számlái. Befizetési határidő: a számla kiállításától számított 15 napon belül. Befizetés módjai: megegyezik az alaprendelés befizetési módjaival.

 

A tankönyvrendelés 2018/2019. évi menetrendje:

  •  2018. március 15.: KELLO megnyitotta a tankönyvrendelési felületet (tankonyvrendeles.kello.hu) az intézményi-, valamint a tanulói adatok áttöltésére és rögzítésére.
  • 2018. március 15.: KELLO megnyitotta a szülői felületet, melyen az áprilisi tankönyvrendelés elektronikus formában a szülő/gondviselő által jóváhagyható, amennyiben az iskola/szülő igénybe veszi ezen felület lehetőségeit.
  • 2018. április 1.: KELLO feltölti a tankönyvjegyzéket a rendelési felületre.
  • 2018. április 1-27.: tankönyvfelelősök leadják az alaprendeléseket, alaprendelés lezárása, fenntartói jóváhagyás.
  •  2018. május 2-31. SNI fejlesztőeszközök rendelésének leadása (tankonyvrendeles.kello.hu), SNI rendelés lezárása, fenntartói jóváhagyás.
  • 2018. május 15 – június 30.: tankönyvfelelősök módosíthatják az alaprendeléseket, legkésőbb ekkor kell a fiktív (nem nevesített) diákokat nevesíteni, fenntartói jóváhagyás itt is szükséges.
  • 2018. augusztus 21 — szeptember 15.: Az SNI fejlesztőeszközök további rendelésének leadása (tankonyvrendeles.kello.hu), fenntartói jóváhagyás.
  • 2018. augusztus 1-24.: KELLO kiszállítja az alaprendelés során megrendelt tankönyveket és SNI fejlesztőeszközöket.
  • 2018. augusztus 27-31.: az alaprendelés hiányainak pótlása (az augusztus 24-ig ki nem szállított tankönyvek kiszállítása).
  • 2018. augusztus 21 – szeptember 15.: pótrendelés leadásának időszaka a tankönyvrendelési felületen a fenntartó jóváhagyásával. Ugyanott az alaprendelés átadásának rögzítése fizetős tanulók esetében.
  • 2018. szeptember 24-től: KELLO kiszállítja a pótrendelésben megrendelt tankönyveket és SNI fejlesztőeszközöket.
  • 2018. szeptember 24 – 2019. március 13.: évközi rendelés a tankönyvrendelési felületen,
  • 2019. március 16 – április 25. közötti időszakban az évközi rendelést írásban az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címen fogadjuk.
  • 2018. november 1.: évközi rendelések kiszállításának kezdete.
  1. szeptember 27 – október 1.: tankönyvfelelősök módosíthatják a tanulói státuszokban bekövetkezett, korábban még nem rögzített változásokat

 

Fontos:

  1. A diákok státuszmódosítására (fizetős, vagy nem fizetős) szeptember 30-ig van ehetőség. A diákok utólagos, határidőn túli státuszmódosítására nincs lehetőség.
  2. Az iskolák részére a visszáru intézménye megszűnt.
  3. Az adott tanévhez megrendelt tankönyvet a fizetős diákok esetében közvetlenül a szülő elállási jogának gyakorlásával, 2018. szeptember 15-ig küldheti vissza a KELLO részére.

A költségek megfizetéséről a szülőnek/gondviselőnek kell gondoskodnia.

Visszaküldési cím: Könyvtárellátó Nonprofit Kft. (Üllő) OLK 1000.

Visszaküldés esetén minden esetben kérjük feltüntetni a megrendeléssel érintett diák/szülő adatait, visszautalás szükségessége esetén (a tankönyvet már kifizették) a bankszámla adatokkal együtt!

A KELLO Ügyfélszolgálatának

központi telefonszáma: +36 1 237 6900

E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

                  A Könyvtárellátó levelezési címe: 1391 Budapest Pf.: 204.

 

A Kormány 1265/2017. (V.29.) határozata értelmében az eddig felmenő rendszerben történő ingyenes tankönyvellátást a 2017/2018-as tanévtől egy ütemben vezeti be az 5-8. évfolyamokra, valamint kiterjeszti a középiskola 9. évfolyamára is.  

Ennek értelmében intézményünk ingyenesen biztosítja minden 9. évfolyamos tanulónk számára a tankönyveket.

Nem szükséges ingyen tankönyvet igényelni, és a jogosultságot igazolni.

A tankönyvek nagy részét a tanulóknak nem kell visszaadniuk, de néhány szakmai könyvet a könyvtárból kapnak, és év végén le kell adni.

Aki szeretné ezeket a könyveket megvásárolni, jelezze a beiratkozáskor a tankönyvfelelősnek.

A leendő 13. évfolyamos tanulóinknak 2018.09. 01-én kell leadni:

-ingyen tankönyv igénylő (of.) és a jogosultság igazolása -könyvtár

-tankönyvigénylők (of.)

 

Kérjük a szülőket, hogy ha a számlázási adatokban változás történt (névváltozás, lakcímváltozás stb.) ezt legkésőbb június 30-ig jelezzék intézményünk számára.

Kérdéseikkel, problémáikkal telefonon kereshetnek az alábbi telefonszámon: 06 70 2381673

Orosz Szilárd
tankönyvfelelős
Copyright © www.bankidonat.hu. Minden jog fenntartva.